Travel Coin Box

Friday, May 5, 2017

Hati Ini Biar Allah Yang Pegang


Assalamualaikum w.b.t..
Setelah sekian lama menyepikan diri..hari ni Liza rajinkan diri menulis blog..Diam tak diam dekat setahun dah tiada coretan kat blog ni..Berhabuk bersawang dah blog ni..Cian kan...Tiada entry yang menarik pun untuk dikongsikan..Sekadar buat semangat untuk kembali aktif dalam dunia ni..

"Hati Ini Biar Allah Yang Pegang"
Hidup kita memang tak lari dari masalah..Ibarat putaran roda..sekejap diatas sekejap dibawah...Dan tiada insan yang sempurna kat dunia ni..Ini hakikat yang harus kita akui kerana kita ciptaan Illahi....

"Hati Ini Biar Allah Yang Pegang"
 Order Pizza Kotaknya Petak
Bila Buka Pizza Plak Bulat
Bila Nak Makan Segitiga La Pulak...
Macam Tu Juga Manusia...

"Hati Ini Biar Allah Yang Pegang"


 Semoga berjumpa lagi di lain entry...
Salam sayang azfaeiza 😙😙😙
#manismaniskehidupanlm

1 comment:

  1. Perkenalkan nama saya zull fikar. Dan saya ingin mengucapkan banyak terimah kasih kepada MBAH JONOSEUH atas bantuannya selama ini dan saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sukses dan ini semua berkat bantuan MBAH JONOSEUH,selama ini, saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang2 dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya usaha Restoran sendiri,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH JONOSEUH atas bantuan nomor togel dan dana ghaibnya, dan saya yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jadi jangan ragu-ragu untuk menghubungi MBAH JONOSEUH karna beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita atau rekayasa tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH JONOSEUH di 0823 4444 5588 dan ingat kesempatan tidak akan datang untuk yang ke 2 kalinya terimah kasih..

    ReplyDelete

Jangan lupa Klik2